loading...
پاتوق دانشجویان دانشگاه علم و هنر یزد ...
Ali Ganjizade بازدید : 63 شنبه 30 آذر 1392 نظرات (0)

مردی دیروقت ، خسته و عصبانی از سر کار به خانه بازگشت
 دم در، پسر پنج ساله اش را دید که در انتظار او بود .
- بابا ! یک سوال از شما بپرسم ؟
- بله حتماً. چه سوالی ؟
- بابا شما برای هر ساعت کار چقدر پول می‌گیرید ؟
مرد با عصبانیت پاسخ داد : این به تو ربطی نداره . چرا چنین سوالی می‌پرسی ؟
- فقط می خواهم بدانم . بگویید برای هر ساعت کار چقدر پول می‌گیرید ؟
- اگر باید بدانی می گویم . ۲۰ دلار .
- پسر کوچک در حالی که سرش پایین بود ، آه کشید .
 بعد به مرد نگاه کرد و گفت: می‌شود لطفا ۱۰ دلار به من قرض بدهید ؟
مرد بیشتر عصبانی شد و گفت :‌ اگر دلیلت برای پرسیدن این سوال فقط این بود
 که پولی برای خرید اسباب بازی از من بگیری
 سریع به اتاقت برو و فکر کن که چرا اینقدر خودخواه هستی .
من هر روز کار می کنم و برای چنین رفتارهای کودکانه ای وقت ندارم .
پسر کوچک آرام به اتاقش رفت و در را بست .
مرد نشست و باز هم عصبانی تر شد ...
 

بعد از حدود یک ساعت مرد آرامتر شد و فکر کرد که شاید با پسر کوچکش خیلی خشن رفتار کرده است .
 شاید واقعا او به ۱۰ دلار برای خرید چیزی نیاز داشته است .
 بخصوص اینکه خیلی کم پیش می آمد پسرک از پدرش پول درخواست کند .
مرد به سمت اتاق پسر رفت و در را باز کرد .
- خواب هستی پسرم ؟
- نه پدر بیدارم .
- من فکر کردم پاید با تو خشن رفتار کرده ام .
 امروز کارم سخت و طولانی بود و ناراحتی هایم را سر تو خالی کردم .
 بیا این هم ۱۰ دلاری که خواسته بودی .
پسر کوچولو نشست خندید و فریاد زد : متشکرم بابا
بعد دستش را زیر بالشش برد و از آن زیر چند اسکناس مچاله بیرون آورد .
مرد وقتی دید پسر کوچولو خودش هم پول داشته دوباره عصبانی شد و گفت :‌
 با اینکه خودت پول داشتی چرا دوباره تقاضای پول کردی ؟
بعد به پدرش گفت : برای اینکه پولم کافی نبود ، ولی الان هست .
حالا من ۲۰ دلار دارم. آیا می‌توانم یک ساعت از کار شما را بخرم تا فردا زودتر به خانه بیایید ؟
 چون دوست دارم با شما شام بخورم ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 10
  • بازدید سال : 40
  • بازدید کلی : 2,574